W 2019 roku świętujemy jubileusz sześćdziesięciolecia naszej firmy. 60 lat to sporo czasu ... czytaj więcej
08 stycznia 2014, autor: Sekretariat
Z końcem 2013 roku zakończyliśmy realizację projektu pn. „Doskonalenie kompetencji zawodowych pracowników firmy EkoWodrol Sp. z o.o.”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII „Regionalne kadry gospodarki”, Działanie 8.1 „Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie”, Poddziałanie 8.1.1 „Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw”. Ww. projekt rozpoczął się we wrześniu 2012 roku. Celem ogólnym projektu była poprawa konkurencyjności firmy EkoWodrol Sp. z o.o. poprzez podniesienie, uzupełnienie lub nabycie nowych kwalifikacji zawodowych przez 106 pracowników.
Cel ten był realizowany między innymi poprzez:
• Poprawę jakości zarządzania firmą oraz realizację świadczonych przez firmę usług, poprzez nabycie przez pracowników umiejętności z zakresu wykorzystania w pracy platformy INTENSE, zarządzania projektami oraz wiedzy na temat innowacyjnych technik budowlanych;
• Wypracowanie i wdrożenie w firmie nowoczesnych metod zarządzania z wykorzystaniem platformy INTENSE poprzez przeszkolenie pracowników z jej wykorzystania.
Projekt objął wsparciem 106 pracowników firmy EkoWodrol Sp. z o.o. (32 kobiet i 74 mężczyzn). Były to osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. W skład grupy docelowej weszli wszyscy pracownicy umysłowi przedsiębiorstwa oraz pracownicy innych działów odpowiedzialnych za projektowanie i wdrażanie realizowanych inwestycji i ich rozliczanie, a także pracownicy ścisłego zarządu firmy.
Odbycie tych szkoleń przełożyło się na pozytywny wpływ na klientów korzystających z usług firmy, gdyż szkolenia wpłynęły na poprawę jakości świadczonych przez nas usług. Dostęp do wiedzy i innowacyjnych narzędzi, jak również świadomość konieczności korzystania z nich pozwolił firmie lepiej i efektywniej zrządzać personelem oraz wizerunkiem firmy.
Przełożyło się to na umocnienie marki i pozwoliło na skuteczniejsze konkurowanie z firmami krajowymi i zagranicznymi.