EkoWodrol - Tworzymy przyjazne środowisko

Ekowodrol_50_lat

50 lat tradycji i doświadczenia

Wszystko zaczęło się od państwowego przedsiębiorstwa działającego od 1959 roku jako jednostka wyspecjalizowana w odwiertach studziennych... czytaj więcej


Jesteś tutaj:


Zapytanie ofertowe nr 1/POIG8.2/2010

15 stycznia 2010, autor: Sekretariat

logo programu logo programu

W związku z realizacją projektu „Połączenie systemów informatycznych firm za pomocą modułu Podwykonawcy w Systemie Zarządzania Projektami” dofinansowanego z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka działanie 8.2 Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B, uprzejmie prosimy o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie i dostawę następujących materiałów:

  1. Długopis – dwieście sztuk. Długopisy powinny być opatrzone monochromatycznym nadrukiem zgodnym z dokumentami dotyczącymi informacji i promocji Funduszy Europejskich w Polsce.
  2. Notes formatu A4 – sto sztuk. Notesy formatu A4 powinny być opatrzone kolorowym nadrukiem zgodnym z dokumentami dotyczącymi informacji i promocji Funduszy Europejskich w Polsce.
  3. PenDrive (Pamięć USB) – pięćdziesiąt sztuk. PenDrive (Pamięć USB) musi posiadać pojemność 4 GB. PenDrive’y (Pamięci USB) powinny być opatrzone monochromatycznym nadrukiem lub grawerem laserowym zgodnym z dokumentami dotyczącymi informacji i promocji Funduszy Europejskich w Polsce.

Oferent, którego oferta zostanie wybrana jest odpowiedzialny za wykonanie wyżej wymienionych materiałów zgodnie z dokumentami dotyczącymi informacji i promocji Funduszy Europejskich w Polsce, a w szczególności z „Przewodnikiem w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007 – 2013 dla beneficjentów i instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu.” dostępnym na stronie internetowej „http://www.poig.gov.pl/zpfe/Strony/zasady.aspx”

Oferty prosimy składać osobiście lub przesyłać na adres:
Przedsiębiorstwo Inżynierii Środowiska EkoWodrol Sp. z o.o.
Ul. Słowiańska 13
75-846 Koszalin

Termin składania ofert: do dnia 21.01.2010 roku włącznie, do godziny 15:00.
Termin dostawy: do 01.02.2010 roku włącznie.
Minimalny termin płatności: 7 dni
Termin ważności oferty: 7 dni

Kryterium oceny ofert stanowi sumaryczna cena, tj. wybierzemy najtańszą ofertę.

Informacji technicznych udziela główny specjalista ds informatyki Grzegorz Pawluch,
nr tel. 094 348 60 74.

Ta strona używa plików cookies w celu poprawnego działania i zgodnie z polityką prywatności. Możesz zmienić warunki przechowywania lub dostępu do tych plików w Twojej przeglądarce. zamknij