EkoWodrol - Tworzymy przyjazne środowisko

Ekowodrol_50_lat

50 lat tradycji i doświadczenia

Wszystko zaczęło się od państwowego przedsiębiorstwa działającego od 1959 roku jako jednostka wyspecjalizowana w odwiertach studziennych... czytaj więcej


Jesteś tutaj:


ZAKOŃCZENIE RALIZACJI PROJEKTU - DOSKONALENIE KOMPETENCJI ZAWODOWYCH PRACOWNIKÓW FIRMY EKOWODROL SP. Z O.O.

08 stycznia 2014, autor: Sekretariat

Kapitał Ludzki logo.jpg teczka.jpg

Z końcem 2013 roku zakończyliśmy realizację projektu pn. „Doskonalenie kompetencji zawodowych pracowników firmy EkoWodrol Sp. z o.o.”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII „Regionalne kadry gospodarki”, Działanie 8.1 „Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie”, Poddziałanie 8.1.1 „Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw”. Ww. projekt rozpoczął się we wrześniu 2012 roku. Celem ogólnym projektu była poprawa konkurencyjności firmy EkoWodrol Sp. z o.o. poprzez podniesienie, uzupełnienie lub nabycie nowych kwalifikacji zawodowych przez 106 pracowników.

Cel ten był realizowany między innymi poprzez:

• Poprawę jakości zarządzania firmą oraz realizację świadczonych przez firmę usług, poprzez nabycie przez pracowników umiejętności z zakresu wykorzystania w pracy platformy INTENSE, zarządzania projektami oraz wiedzy na temat innowacyjnych technik budowlanych;

• Wypracowanie i wdrożenie w firmie nowoczesnych metod zarządzania z wykorzystaniem platformy INTENSE poprzez przeszkolenie pracowników z jej wykorzystania.

Projekt objął wsparciem 106 pracowników firmy EkoWodrol Sp. z o.o. (32 kobiet i 74 mężczyzn). Były to osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. W skład grupy docelowej weszli wszyscy pracownicy umysłowi przedsiębiorstwa oraz pracownicy innych działów odpowiedzialnych za projektowanie i wdrażanie realizowanych inwestycji i ich rozliczanie, a także pracownicy ścisłego zarządu firmy.

Odbycie tych szkoleń przełożyło się na pozytywny wpływ na klientów korzystających z usług firmy, gdyż szkolenia wpłynęły na poprawę jakości świadczonych przez nas usług. Dostęp do wiedzy i innowacyjnych narzędzi, jak również świadomość konieczności korzystania z nich pozwolił firmie lepiej i efektywniej zrządzać personelem oraz wizerunkiem firmy.

Przełożyło się to na umocnienie marki i pozwoliło na skuteczniejsze konkurowanie z firmami krajowymi i zagranicznymi.

Ta strona używa plików cookies w celu poprawnego działania i zgodnie z polityką prywatności. Możesz zmienić warunki przechowywania lub dostępu do tych plików w Twojej przeglądarce. zamknij